Navigatie

Verzending, levering en garantie

Verzending, Levering & Garantie

Levering

Als u vandaag voor 16.00 uur heeft besteld dan wordt uw bestelling vandaag nog aangeboden bij PostNL (zaterdag /zondag en feestdagen uitgezonderd). Wij verzenden alles in een pakket. Hiervoor brengen wij verzendkosten in rekening, de hoogte van de van de verzendkostsen staan onder 'bezorging'. U kunt ook kiezen voor 'alleen huisadres met handtekening' in het bestelproces dit is €0,50 extra, kiest u hier niet voor dan geeft u automatisch toestemming dat het pakket bij uw buren kan worden aangeboden als u niet thuis bent. Op het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u van ons een e-mail. Wij streven ernaar dat u uw bestelling binnen 3 dagen in huis heeft.

Bezorging:

De bestelling zal op het door u aangegeven afleveradres worden aangeboden door PostNL. Wanneer PostNL het pakket niet bij u kan afleveren, wordt het standaard bij uw buren aangeboden.  Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan ontvangt u een bericht van de bezorger. Mocht u niet willen dat uw pakket bij de buren wordt afgegeven dan kunt u in het bestelproces, voor €0,50 extra, kiezen voor: 'alleen huisadres met handtekening'. Als u dit niet heeft aangegeven, geeft u bij het plaatsen van uw bestelling toetstemming om uw pakket af te leveren bij uw buren.

Was u niet thuis toen onze bezorger bij u langs kwam? Dan vind u een kaart in de brievenbus met daarop informatie over uw pakket. Dit kan zijn dat het pakket is afgegeven bij uw buren, ofdat de bezorger de volgende dag een nieuwe afleverpoging doet. U kunt ook zelf een tijd of plaats kiezen na de eerste poging, dit kan met de code op het bericht dat de postbezorger voor u heeft achtergelaten, dit kan tot 22.00 uur.

Lukt het niet om het pakket bij de tweede bezorgpoging bij u af te leveren dan bewaard PostNL uw pakket twee weken voor u op een PostNL locatie bij u in de buurt.  Als u de zending op gaat halen, dient u zich altijd te legitimeren. Mocht u uw pakket niet binnen die tijd hebben opgehaald dan ontvangen wij het pakket retour van PostNL, wij zullen uw bestelling dan annuleren en de gemaakte kosten doorberekenen en inhouden op het retourbedrag.

PostNL bezorgt op dinsdag tot en met zaterdag.

Mocht u uw bestelling niet hebben ontvangen raadpleeg het Track&Trace nummer, is het pakket niet aangekomen of zoekgeraakt, neem dan direct contact met ons op zodat wij een onderzoek kunnen laten instellen door PostNL. Stuur een e-mail met uw naam en ordernummer naar info@zusenzolifestyle.nl

FAQ’S VERZENDING & LEVERING

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden alles standaard traceerbaar met PostNL. Wij verzenden alles per pakket en daarvan zijn de verzendkosten € 3,95 tot 10 kilo, daarboven € 9,95 voor Nederland. Is het totaalbedrag van de bestelde artikelen binnen Nederland hoger dan € 100,00 (binnen NL) dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening, als u van zo'n bestelling artikelen retourneert en daarmee het bestelbedrag van de artikelen die u behoudt onder de € 100,00 uitkomt dan brengen wij alsnog de verzendkosten à € 3,95 in rekening.

Voor bestellingen naar het België en Duitsland betaalt u € 8,95 verzendkosten .

Zus en Zo Lifestyle is niet aansprakelijk voor het zoekraken van post, wij verzenden de pakketten standaard als traceerbare post met PostNL. Als u als klant een foutief adres of postcode of huisnummer heeft opgegeven, en het pakket door deze reden niet bij u wordt afgeleverd of zoekraakt dan kunt u ons hiervoor niet aansprakelijk stellen, als het pakket daardoor weer naar ons retour wordt verzonden, worden die verzendkosten door PostNL aan ons doorberekend. Omdat u de fout heeft gemaakt zullen wij de kosten hiervan op u verhalen. De adresgegevens die u heeft ingevuld worden geautomatiseerd ingevoerd en op het verzendlabel afgedrukt.

Als u een afleveradres invuld waar een bedrijf is gevestigd, dient u zowel de naam van het bedrijf als uw persoonlijke naam te vermelden bij de bestelprocedure. Het kan namelijk zijn dat door één van beiden niet te vermelden, het pakket niet bezorgd wordt door DHL en vervolgens bij ons retour komt. U bent hiervoor zelf verantwoordelijk en wij zullen de gemaakte kosten aan u doorberekenen als dit gebeurt.

Wilt u uw bestelling verzekerd verstuurd hebben dan dient u dit aan te geven via e-mail voordat u bestelt, u betaalt dan een meerprijs voor de verzending. 

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?

Ja, het is mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in België of Duitsland. U kunt bij het bestelproces aangeven naar welk land u wilt verzenden.  Wij hanteren hiervoor de PostNL verzendtarieven voor pakketpost naar het desbetreffende land. Helaas is het nog niet mogelijk om vanuit andere landen bij Zus en Zo Lifestyle online te bestellen, u kunt hiervoor contact opnemen via e-mail naar info@zusenzolifestyle.nl

Kan ik een bestelling laten afleveren op een postbusadres?

Het is niet mogelijk om een bestelling te laten afleveren op een postbusadres. U kunt uw pakket wel laten bezorgen bij een een PostNL locatie (Pakjegemak) bij u in de buurt en het daar ophalen. U kunt hier een PostNL locatie bij u in de buurt vinden; https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/ophalen-op-een-postnl-locatie/

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja het is mogelijk de artikelen uitsluitend op afspraak af te halen tijdens kantooruren bij ons magazijn in Rosmalen, u dient dan uw bestelling niet te plaatsen in de webwinkel maar een e-mail te sturen naar info@zusenzolifestyle.nl om het artikel (liefst met foto of link) te reserveren en een afspraak te maken, vermeld daarin uw telefoonnummer zodat we u kunnen bereiken.

Wanneer wordt het pakket geleverd?

Als u heeft gekozen voor ‘thuisbezorgen’ en  u heeft de bestelling geplaatst dan streven wij ernaar uw bestelling mits voorradig binnen 3 werkdagen door PostNL te laten bezorgen, zondag en feestdagen uitgezonderd. 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

 Er zijn meerdere situaties mogelijk, hierboven vind je ze onder ‘Bezorging’ toegelicht.

Ik heb meerdere producten tegelijk besteld, wordt dit in een keer bezorgd?

Ja, alle producten worden in een keer geleverd, mits voorradig. Wij nemen in geval van niet voorradig contact met u op.

Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?

Nee, dit is niet mogelijk.

iDEAL

Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet-betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw bank.

FAQ’S BETALEN

Waarom kan ik geen bestelling plaatsen onder de € 7,95 ?

Wij hanteren een minimum bestelbedrag van € 7,95  U kunt dus niet 1 artikel apart bestellen onder de € 7,95

Ontvang ik een papieren factuur?

Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, u zult uw factuur dan ook via e-mail ontvangen, dit om het milieu te sparen.

Is het veilig om te betalen ?

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webwinkel.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief btw?

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief btw.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Achteraf betalen is in onze webwinkel niet mogelijk. 

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling na ontvangst terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden. Mocht uw bestelling, bij hoge uitzondering na overleg toch geannuleerd worden dan brengen wij hiervoor € 3,95 administratiekosten in rekening, dit zal worden ingehouden van het terug te betalen bedrag.

Ruilen en retourneren

Voldoet uw net aangeschafte artikel niet aan de verwachtingen? Is het formaat niet goed of komt de kleur niet overeen met het verwachtingspatroon? Geen Probleem! Er zijn echter een paar uitzonderingen die niet onder het herroepingsrecht vallen zoals op maat en naar wens gemaakte artikelen , ook artikelen uit de rubriek 'sale' of waar duidelijk 'sale' is vermeld vallen buiten het retourrecht. Oorbellen en barefootsandals kunt u vanuit hygiënisch oogpunt niet terugsturen. 

Bij Zus en Zo Lifestyle kunt u heel eenvoudig uw artikel retourneren. Het herroepingsrecht is 14 dagen en gaat in op het moment van ontvangst van uw bestelling. Een retourformulier kunt u aanvragen via e-mail aan info@zusenzolifestyle.nl , u vermeldt in de mail uw ordernummer en mits het aan de de voorwaarden voldoet ontvangt u dan van ons het retourformulier. De kosten van het retourneren zijn voor rekening van de klant. U bent er zelf verantwoordelijk voor dat het artikel in goede orde bij ons wordt afgeleverd, bewaar dus goed uw verzendbewijs.

Hoe werkt ruilen en retourneren? 

Retourneren werkt heel makkelijk bij Zus en Zo Lifestyle. U kunt de voorwaarden ook vinden onder de speciale rubriek. Wij hebben geen ruilsysteem, wilt u een ander artikel ontvangen dan u besteld heeft dan dient u de bestelling op de normale wijze te retourneren en het gewenste artikel te bestellen in de webwinkel.

Voorwaarden ruilen of retourneren

  • Artikelen mogen niet gebruikt, beschadigd, gedragen of gewassen zijn, of sporen van gebruik vertonen. Schoenen passen op een schone droge ondergrond.
  • In originele verpakking dus ook de verzenddoos waarin u het ontvangen heeft of anders een deugdelijke verpakking ter bescherming tegen beschadiging.  Schoenen altijd in de originele schoenendoos in een verpakkingsdoos retourneren.
  • Aan onze artikelen hebben wij gekleurde Tyvek-bandjes bevestigd, deze mogen bij retourzending niet verwijderd, verwijderd zijn geweest of verplaatst zijn.
  • Artikelen moeten zijn voorzien van de originele labels en etiketten, deze mogen niet verwijderd of verplaatst zijn.
  • Wij controleren artikelen zorgvuldig voor wij ze toesturen, u dient de artikelen bij ontvangst te controleren en binnen 24 uur per e-mail gebreken te melden.
  • Artikelen mogen niet beschadigd zijn. Mochten wij een beschadigd artikel retour ontvangen dan zullen wij een schadevergoeding voor de waardevermindering in rekening brengen en inhouden van het terug te storten bedrag.  Uiteraard brengen wij u hiervan op de hoogte.
  • Op maat of naar wens gemaakte artikelen en speciaal op uw verzoek bestelde artikelen kunt u niet retoursturen of ruilen.
  • Artikelen die vanwege hygiënische aard niet retourgestuurd kunnen worden zijn oorbellen en barefootsandals
  • Artikelen uit de rubriek 'sale' of waar duidelijk 'sale' bij is vermeld mogen niet geretourneerd of geruild worden
  • U stuurt een e-mail naar info@zusenzolifestyle.nl en ontvangt dan het retouradres en retourformulier. Let op! Alleen aanvragen die naar dit e-mailadres zijn verstuurd worden in behandeling genomen!
  • Na aanmelding ontvangt u een reply met  het retourformulier en de voorwaarden dit vult u in en voegt dit bij uw pakket, u stuurt dit (traceerbaar) terug naar het adres dat onderaan op het retourformulier staat
  • Na ontvangst en goedkeuring van de retourgestuurde artikelen storten wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag van het artikel op het  IBAN nummer waarmee de bestelling is betaald.
  • Retouren die niet zijn aangemeld worden niet in behandeling genomen

 Overmacht

Zus en Zo Lifestyle  heeft in geval van overmacht het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van de bestelling op te schorten, dan wel de bestelling te annuleren. Zus en Zo Lifestyle stelt de consument, in dit geval, hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte. Zus en Zo Lifestyle is nimmer gehouden tot het betalen van enigerlei schadevergoeding aan de consument, mits dit in de gegeven omstandigheden naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn. Bij overmacht is onder andere sprake in geval van stakingen, ziekte onder het personeel, storingen in het computersysteem en storingen in het transport, ongeacht of zich dit voordoet bij Zus en Zo Lifestyle of bij haar toeleveranciers of het verstuurbedrijf.    

Garanties en klachten en actie's

Zus en Zo Lifestyle controleert voor verzending uw bestelling grondig op volledigheid en eventuele gebreken of mankementen en verpakt en verzend uw bestelling met de grootste zorg. De kleuren van de artikelen op de foto's die op uw computerscherm worden weergegeven kunnen enigzins afwijken van de werkelijkheid, hieraan kunt u geen garanties claimen, elk scherm geeft kleuren namelijk anders weer. Als u uw bestelling heeft ontvangen dient u uw bestelling te controleren en constateert u na ontvangst van uw bestelling een gebrek of mankement: Dan dient u dit direct na ontvangst, in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst te melden via e-mail naar info@zusenzolifestyle.nl (het liefst met foto's). Wij zullen uw klacht of garantieclaim dan verder afhandelen.
- Kosten welke u moet maken om het artikel aan ons te retourneren zullen bij een gerechtigde garantieclaim voor onze rekening zijn.

Sieraden kunnen na verloop van tijd verkleuren ook door invloed van zonlicht, zeewater, chloor of andere middelen zoals haarlak en parfum, daarom valt verkleuring niet onder de garantie. Het 'kaal' worden van koeienhuid op portemonnees, tassen of telefooncovers valt niet onder garantie, dit is slijtage door gebruik en niet te voorkomen. Koeienhuid is een natuurlijk product en kan door intensief (dagelijks) gebruik in de loop van de tijd kale plekken gaan vertonen. Door continu wrijving is daar geen enkele koeienhuid tegen bestand. Koeienhuid met langere haren hebben daar het minste last van, kortharige (geschoren) vachten het meest. Houdt u daar rekening mee bij uw aankoop van bv. een tas of portemonnee met koeienhuid. Zus en Zo Lifestyle geeft geen enkele garantie op slijtage plekken.

Uitgesloten van garantie zijn ritsen, bevestigingsdelen en strass-stenen en andere plakstenen,  en het loslaten / verlies van kralen / flosjes / studs / knopen / bedels.

Eventuele kortings-acties of -codes worden uitsluitend door Zus en Zo Lifestyle uitgegeven, u kunt geen korting claimen voor acties die niet door Zus en Zo Lifestyle zijn verspreid.

Kosten retourzenden

Retourneren (binnen NL):
Omdat wij eerlijke en lage prijzen hanteren dient u zelf de verzendkosten voor het retour sturen van het artikel /artikelen voor uw rekening te nemen. Wij verwerken de verzend- en verpakkingskosten namelijk niet in de artikelprijzen.
Wij adviseren u om dit op zijn minst traceerbaar te doen.

Ruilen (binnen NL)
U betaalt zelf de verzendkosten voor het retour sturen van het artikel.
Wij adviseren u dit op zijn minst traceerbaar te doen omdat u zelf verantwoordelijk bent voor de zending.
Ook voor het artikel dat u wilt ruilen dient u de verzendkosten te betalen, u dient het gewenste artikel via de reguliere bestelprocedure te bestellen in de webwinkel.

Verkeerd artikel
Heeft u een verkeerd artikel ontvangen dan dient u dit meteen na ontvangst en constatering te melden en wordt dit vanzelfsprekend kosteloos opgelost.

Heeft u nog verdere vragen?

Aarzel dan niet en neem gerust contact op met ons
 
e-mail : info@zusenzolifestyle.nl

Adres webwinkel:

Milla de kampenstraat 8

5248 AR  Rosmalen

(dit is geen bezoekadres)

Telefoonnummer : 06 - 441 83 058 (wordt i.v.m. drukte niet altijd beantwoord, e-mail wel)

 

Aanbieding

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 25-10-2017 - Goedemorgen heeft u ook telefoonhoesjes voor een samsung j5 2016 lees meer
  • 21-09-2017 - Heel blij met mijn laarsjes👍🏻👍🏻En zo snel geleverd top! lees meer
  • 15-09-2017 - heel blij met mijn tas en portemonaie, en graag wil...  lees meer
Plaats een bericht

Wij verzenden met

Vandaag voor 16.00 uur besteld = vandaag verzonden (ma t/m vr)

Kijk ook eens bij K&H decoraties

http://www.koeienhuiden-decoraties.nl/

 

© 2013 - 2017 Zus & Zo Lifestyle | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.